FAQ

POGOSTA VPRAŠANJA

Ali šopke pošiljate po celi Sloveniji?

Seveda, vse naše produkte in pakete pošiljamo po celotni Sloveniji, z dostavno službo GLS.

Če naročim šopek danes, ali bo dostavljen jutri?

Vsa naročila, katera so oddana do 15:00, so odposlana še isti dan in dostavljena v roku 24h. V primeru, da produkta ne bo mogoče dostaviti vas o tem prej obvestimo.

Ali dostavljate tudi ob sobotah?

Naročila prejeta v petek do 15:00, bodo dostavljena v ponedeljek. Razen svežih šopkov! Naročila šopkov v petek bodo oddana v ponedeljek (če oddamo šopek v petek, bo ta do ponedeljka čakal v skladišču dostavne službe. Naša želja pa je, da cvetje prejmete kar se da sveže).

Ali lahko nastavim datum dostave?

Seveda, datum dostave lahko izberete v košarici, pred zaključkom naročila.

Ali lahko izbran izdelek pošljem na drugi naslov?

Seveda, naslov prejemnika določite dodate v košarici pred zaključkom nakupa.

Izdelek želim poslati kot darilo. Ali bo v paketu priložen račun?

Vse račune pošiljamo naknadno na elektronski naslov naročnika.

Ali lahko paketu priložim posvetilo?

Seveda, paketu lahko priložite voščilnico katero izberete TUKAJ. Posvetilo dopišete v okence (posvetilo) ob izbrani voščilnici. Besedilo napišemo ročno.

Paketa insmo prejeli. Kaj sedaj?

Kot prvo nas čimprej kontaktirajte. S pomočjo aplikacije sledimo vsem paketom in na podlagi tega vam lahko skoraj vedno odgovorimo zakaj. Zgodilo se je že, da se je paket med transportom poškodoval in bil vrnjen v depo. Ali pa, navigacija ni našla naslova, prejemnik pa se ne javi na telefon,..

Ali se lahko naročilo plača po povzetju?

Naročilo lahko plačate tudi po povzetju dostavni službi GLS. (Ne v času Korona virusa)

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran trgovina.sanjski-sopek.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Ali lahko naročilo opravim preko telefona?

Stranka lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. +386 40 76 66 32. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.