

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. Splošne določbe
Dobrodošli na spletnem mestu Trgovina Sanjski šopek (trgovina.sanjski-sopek.si, v nadaljevanju »trgovina«), s katerim upravlja podjetje U WISH d.o.o., Mestni trg 28, (ID za DDV: SI70656002), v nadaljevanju “ponudnik”.
S pregledovanjem ali uporabo spletne trgovine potrjujete, da ste prebrali naše splošne pogoje, jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.
2. Dostopnost in ažurnost informacij
Ponudnik si prizadeva zagotavljati pravilnost in ažurnost informacij v spletni trgovini, vendar ne jamči, da so vsi izdelki ali storitve vedno na voljo v trenutku nakupa.
V primeru tehnične napake ali administrativnega zamika, zaradi katerega je omogočen nakup izdelka ali storitve, ki ni več na voljo, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila in kupcu ponudi vračilo kupnine ali drugo ustrezno rešitev (npr. nadomestni termin za storitev).
Ponudnik ne odgovarja za napačne ali nepopolne informacije, ki bi lahko nastale zaradi nenamernih napak pri vnosu ali posodabljanju podatkov.
3. Ponudba in veljavnost naročila
Vsa naročila, oddana v spletni trgovini, so obdelana v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico do preklica naročila v naslednjih primerih:
- Če je kupljen izdelek ali storitev razprodana ali nedosegljiva (npr. termin delavnice je že potekel).
- Če je prišlo do tehnične ali administrativne napake, zaradi katere je omogočen nakup preteklega termina ali izdelka, ki ni več v ponudbi.
- Če ponudnik sumi, da gre za zlorabo sistema ali napačno izbran termin, ki ga kupec ne more več koristiti.
V takih primerih bo ponudnik kupca obvestil in mu ponudil vračilo kupnine ali drugo ustrezno rešitev.
4. Kupoprodajna pogodba in odgovornost kupca
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko obvestilo).
Kupec je dolžan pred nakupom preveriti vse podrobnosti izbrane storitve ali izdelka, vključno z datumom izvedbe delavnic ali dogodkov.
V primeru nakupa storitve z že pretečenim datumom se šteje, da je kupec sprejel odgovornost za napačno izbiro. Ponudnik bo v takih primerih po svojih najboljših močeh iskal ustrezno rešitev, vendar ni zavezan zagotavljati vračila kupnine.
5. Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
✅ Gotovina ob prevzemu (GLS dostavna služba)
✅ Nakazilo na bančni račun (predračun)
✅ Plačilo s karticami (Stripe)
✅ PayPal
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju z razčlenjenimi stroški in navodili za vračilo izdelkov, če je to mogoče.
6. Dostava in stroški dostave
1. Dostava z dostavno službo GLS
Dostave se vršijo vse delovne dni, sobote, nedelje in prazniki so izvzeti. GLS dostavna služba nam pogodbeno zagotavlja dostavo paketov v 24h, vendar se je v praksi izkazalo, da se lahko ob največjih obremenitvah rok dostave podaljša za 1 dan.
2. Stroški dostave blaga
Cena dostave, ki jo obračuna trgovina.sanjski-sopek.si (vključuje DDV):
- dostava z dostavno službo GLS: 5,4 €
- hitra dostava za Ljubljano z okolico z dostavno službo GLS: 5,4 €
3. Lokacije in roki dostav blaga
Dostava je možna na območju Republike Slovenije.
Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 15 uro, odpošljemo še isti dan, oziroma na dan vaše željenje dostave. Kar v praksi pomeni, da je naročilo dostavljeno naslednji delovni dan, oz. do 3 delovne dni po odpremi paketa. To velja v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, Moneta ali s plačilno kartico.
Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. V primeru, da plačila ne prejmemo v roku treh delovnih dni bo naročilo zapadlo. Naročila, naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Naročeni paketi so običajno dostavljeni v 24h, se pa zaradi preobremenjenosti dostavnih služb lahko zgodi, da dostava traja do 3 delovne dni.
4. Osebni prevzem
Osebni prevzem je možen na naslovu Mestni trg 28. Škofja loka ali na Tavčarjevi 6, Ljubljana. Osebni prevzem naročila lahko označite ob izbiri dostave, priporočljivo pa je, da v opombe zapišete tudi uro prevzema.
Hitra dostava za Ljubljano z okolico – Same Day Delivery
Na območju Ljubljane z okolico nudimo hitro dostavo, ki se izvrši v istem dnevu kot je bilo naročilo sprejeto. Običajno je naročilo dostavljeno v treh urah, a se lahko zaradi preobremenjenosti dostavne službe, čas dostave nekoliko podaljša.
Občine za katere velja hitra dostava:
Ljubljana 1000, Trzin 1236, Črnuče 1231, Šentvid 1210, Lj-Polje 1261, Dobrunje 1260, Lj-Šmartno 1211, Grosuplje 1290, Šmarje-Sap 1293, Mengeš 1234, Dob 1233, Medvode 1215, Brezovica pri Ljubljani 1351.
7. Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Kupec lahko v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v roku 14 dni od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga.
Vendar pa pravica do odstopa NE velja za storitve, ki so vezane na določen termin (npr. delavnice, dogodki, tečaji, seminarji), če je bil termin že izveden.
V primeru napačno izbranega termina ali neudeležbe kupca vračilo denarja ni mogoče, razen če ponudnik izrecno določi drugače.
7.1. Darilni boni in odpoved udeležbe na delavnici
Darilni bon za delavnico predstavlja vnaprejšnje plačilo za storitev prostega časa, ki je vezana na določen termin ali časovno obdobje. V skladu s 46. členom Zakona o varstvu potrošnikov pravica do odstopa od pogodbe ne velja za tovrstne storitve.
Če se kupec ne more udeležiti razpisanih terminov, bo ponudnik po najboljših močeh zagotovil nadomestne možnosti v razumnem časovnem okviru. V primeru, da kupec brez utemeljenega razloga ne izkoristi razpoložljivih terminov, ni upravičen do vračila kupnine.
V primeru odpovedi termina s strani ponudnika bo kupcu ponujena možnost nadomestnega termina v razumnem roku, vendar to ne predstavlja razlogov za vračilo kupnine, razen če ponudnik v roku 12 mesecev od nakupa bona ne zagotovi nobene možnosti izvedbe storitve.
Darilni bon je veljaven 12 mesecev od datuma nakupa, razen če je na bonu navedeno drugače. Po poteku veljavnosti darilni bon ni več unovčljiv, razen v primeru, da ponudnik izrecno odobri podaljšanje.
8. Omejitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.
Ponudnik ne odgovarja za:
❌ napake ali zamude pri posodobitvi podatkov o izdelkih ali storitvah;
❌ napačne nakupe zaradi napačne izbire kupca;
❌ posledice napačnega vnosa podatkov ali napačne interpretacije vsebine s strani kupca.
V primeru napačnega naročila zaradi napake v sistemu bo ponudnik kupca nemudoma obvestil in ponudil ustrezno rešitev.
9. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezne varnostne ukrepe za zaščito osebnih podatkov kupcev. Več informacij o zbiranju in obdelavi podatkov je na voljo v Pravilniku o zasebnosti.
10. Pritožbe in reševanje sporov
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva za sporazumno reševanje vseh pritožb.
📧 Kontakt za pritožbe: trgovina@sanjski-sopek.si
Kupec lahko uporablja tudi platformo za spletno reševanje sporov:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Podjetje U WISH d.o.o. ne priznava izvajalca izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega organa.
11. Končne določbe
Če je katerokoli določilo teh pogojev nezakonito, neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost ostalih določb.
U WISH d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja teh pogojev brez predhodnega obvestila.
📍 U WISH d.o.o., Mestni trg 28, 4220 Škofja Loka
📧 trgovina@sanjski-sopek.si
