Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošlo na spletnem mestu Trgovina Sanjski šopek (trgovina.sanjski-sopek.si, v nadaljevanju »trgovina«), s katerim upravlja podjetje U WISH d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«), Mestni trg 28, (ID za DDV: SI70656002).

Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah. Del spletnega mesta je tudi spletna trgovina, kjer želimo vsakemu kupcu  zagotoviti pozitivno in čim boljšo uporabniško izkušnjo. 

S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste prebrali naše splošne pogoje, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Splošni pogoji poslovanja

Lastnik spletnega mesta bo s skrbnostjo poskušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletni strani. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja U WISH d.o.o.

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine trgovina.sanjski-sopek.si, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila.

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Kupci spletnega mesta

Kupci na spletnem mestu trgovina.sanjski-sopek.si so polnoletne fizične osebe. Kupec z nakupom v naši spletni trgovini potrjuje, da sprejema pogoje poslovanja, ki jih določa U WISH d.o.o., in zagotavlja pristnost vseh svojih posredovanih podatkov.

(Določilo velja tudi za nakupe dogovorjene preko e-mailov ali telefona).

Zaščita avtorskih pravic

Spletno mesto je izključna last podjetja U WISH d.o.o. Uporabnikom ni dovoljena uporaba dokumentov, slik, besedil in drugih podatkov, ki so del te spletne strani. U WISH d.o.o. ima na vseh gradivih materialne in moralne avtorske pravice.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Sanjskega Šopka ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Način plačila

Spletna trgovina Sanjskega Šopka omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu preko dostavne službe GLS (ne v času epidemije), 
  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Sanjski Šopek (ponudba ali predračun),
  • plačilo s karticami preko sistema STRIPE,
  • preko plačilnega sistema PayPal.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem in/ali elektronskem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene vsebujejo 22 % DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

* Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati poljubno dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Plačilo po povzetju (obračuna dostavna služba ob dostavi]:

  • Nakup v znesku do 96 € º 1,05 €
  • Nakup nad 96 € = 1% vrednosti

“Online” plačilo (Kreditne kartice, nakazilo na TRR oz predračun): 0,00 €

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Stroški dostave blaga

Cena dostave, ki jo obračuna trgovina.sanjski-sopek.si (vključuje DDV):

  • dostava z dostavno službo GLS: 4,6 €
  • Osebna dostava – Ljubljana [vse dni v tednu, razen nedelje in prazniki]: €12.99
  • Osebna dostava – po Sloveniji [vse dni v tednu, razen nedelje in prazniki]: €56.99

Kraj in roki dostav blaga

Dostava je možna na območju Republike Slovenije. 

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13 uro, odpošljemo še isti dan, oziroma dan pred želeno dostavo. To velja v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, Moneta ali s plačilno kartico. 

Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. V primeru, da plačila ne prejmemo v roku treh delovnih dni bo naročilo zapadlo. Naročila, naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 

Naročeni paketi so običajno dostavljeni v 24h, se pa zaradi preobremenjenosti dostavnih služb lahko zgodi, da dostava traja do 3 delovne dni.

 

Pogoji dostav

Dostava z dostavno službo GLS 

Dostave se vršijo vse delovne dni, sobote, nedelje in prazniki so izvzeti. GLS dostavna služba nam pogodbeno zagotavlja dostavo paketov v 24h, vendar se je v praksi izkazalo, da se lahko ob največjih obremenitvah rok dostave podaljša za 1 dan.

Osebna dostava – Ljubljana 

Oddana naročila dostavimo isti dan ali na izbran datum, najkasneje do 20h, oz. na dogovorjeno uro. Zagotavljamo 100 % dostavo. Dostave izvajamo vse dni v tednu, razen ob nedeljah in praznikih.

Osebna dostava [dostavi Sanjski šopek] – po Sloveniji 

Oddana naročila dostavimo isti dan ali na izbran datum, najkasneje do 20h, oz. na dogovorjeno uro. Če ura dostave ni navedena si pridržujemo pravico, da čas dostave organiziramo glede na naš urnik dostav. Zagotavljamo 100 % dostavo. Dostave izvajamo vse dni v tednu, razen ob nedeljah in praznikih. V primeru, da paketa zaradi nedosegljivosti prejemnika ali nepopolnih podatkov o naslovu ne uspemo dostaviti, se paket vrne nazaj v cvetličarno. Ponovna dostava ali sprememba naslova za dostavo se zaračuna dodatno.

Osebni prevzem

Osebni prevzem je možen na naslovu Mestni trg 28. Škofja loka. Za uro prevzema se je potrebno predhodno dogovoriti.

Postopek nakupa pred oddajo naročila

  1. Izbira izdelkov. Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati želene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “V košarico”.
  2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila. Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: https://trgovina.sanjski-sopek.si/kosarica/ ). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.
  3. Dostava. Pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Dostavna služba GLS, Osebna dostava Sanjskega šopka ali osebni prevzem naročila) s klikom na želeno dostavo. V tem koraku lahko izberete tudi dodatne izdelke in poljubno darilno zavijanje vaših izdelkov.
  4. Naslov. Blagajna. Po potrditvi izbranih izdelkov se premaknete na stran blagajne (povezava na stran: https://sanjski-sopek.si/zakljucek-nakupa/) Pri izbiri naslova določite vaš želeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.
  5. Plačilo. Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na gumb “Kupite sedaj” se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.

Postopek nakupa po oddaji naročila

  1. Naročilo v čakalni vrsti. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno. Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  1. Blago odposlano. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga 

Kupec, ki naroči izdelke v spletni trgovini SANJSKI ŠOPEK (www.trgovina.sanjski-sopek.si), lahko v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: trgovina@sanjski-sopek.si) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini in nepoškodovano poslati podjetju (na naslov: U WISH d.o.o. Mestni trg 28, 4220 Škofja Loka). 

Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži.  Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa.

Tudi če v roku 14 dni od prejema blaga blago vrne, se to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila, brez, da kupec to zahteva. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu.

Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec najdete na povezavi) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 

Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Stroškov, ki ste jih imeli z prevzemom blaga ob nakupu (izbira vrste dostave, zavarovanje dostave, stroški plačila po povzetju, ipd.) ne vračamo. Ob vračilu blaga vrnemo samo kupnino za izdelke. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen kupon, bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Več tudi na: http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Stvarne napake

Prodajalec mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj je napaka stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Več o zbiranju osebnih podatkov uporabnikov, njihovi obdelavi in varovanju lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti

Mnenja in komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Opozorila

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Kupec mora biti polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani https://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Podjetje OP ELUS Uroš Čefarin s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Končne določbe

Če je, ali postane, katero izmed določil teh splošnih pogojev nezakonito, neveljavno ali neizvršljivo, to ne vpliva na veljavnost drugih določb splošnih pogojev.

U WISH d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja teh pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene.

Na vprašanja uporabnika o zaupnosti uporabnikovih podatkov, načinu zbiranja in uporabi podatkov ali želje po dodatnih informacijah, bo odgovorila odgovorna oseba za upravljanje s podatki spletnega mesta Trgovina Sanjski Šopek.

U WISH d.o.o.
Mestni trg 28
4220 Škofja Loka
Elektronski naslov: trgovina@sanjski-sopek.si

V Škofji Loki, 10. 5. 2021

VKLOPI RAZUM