ŠOPEK NA TEDEN ALI ŠOPEK NA MESEC

NAROČNINA NA ŠOPEK

ODLOČITEV JE TVOJA

NAROČNINA NA ŠOPEK

Komu je namenjena?

Kako deluje?

S sklenitvijo naročnine na šopek ti nikoli več ne bo treba skrbeti za pravočasen obisk cvetličarne! Za redno dostavo cvetja bomo poskrbeli mi, ti pa si lahko brez skrbi. Privošči naročnino sebi ali pa jo pokloni kot darilo, ki traja.

Pokloni najlepše darilo

FAQ

Pogosta vprašanja

Seveda. Na voljo je več vrst naročnine. Izberete lahko pogostost pošiljanja enkrat na  teden, enkrat na 14 dni ali enkrat na mesec, kjer vas šopek razveseli enkrat v mesecu. Pogostost določite pri oddaji naročila, kjer izberete možnost, ki vam najbolj uztreza.

Da, dan v tednu si lahko izberete ob naročilu in poskrbeli bomo, da bo šopek prišel točno takrat, ko vam najbolj ustreza. Če bi slučajno želeli, da kakšen teden pride na drugi dan, nam to sporočite preko elektronskega sporočila in upoštevali bomo vaše želje.

Vsakič nekoliko drugačen, v tem je čar! Šopek vsebuje raznovrstne in raznobarvne sezonske cvetlice, ki prinašajo veselje, srečo in radost. Cvetje je vedno sveže in vrhunske kakovosti, kar pomeni, da bo šopek ob pravilnem vzdrževanju še dolgo lepšal prostor in v svet pošiljal pozitivne vibracije. 🙂 Na voljo sta dve velikosti šopkov (majhen ali velik). Velikost izberete ob naročilu.

Seveda, tudi nam se zdi to super ideja za darilo. Tako preprosta, a s tako velikim efektom! Če naročnino na šopek poklanjate kot darilo, bodo šopki na naslov prejemnika ali prejemnice prihajali brez priloženega računa. Če želite, lahko šopkom dodamo tudi vaše posvetilo.

Naročnino oziroma “subscription” na šopke rož lahko sklenete v spletni trgovini Sanjskega šopka. Ob naročilu izberete velikost šopka, pogostost pošiljanja in trajanje naročnine.

Na razpolago imate naročnino za različno dolga obdobja. Najkrajše obdobje za sklenitev naročnine je 1 mesec, lahko pa izberete tudi druge opcije: 2 meseca, 3 mesece, 6 mesecev, 1 leto ali pa jo sklenete do preklica. Željeno trajanje izberete pri samem naročilu.

Zelo nam je žal, da se odločate za prekinitev. Če pa morate, je to tako: Prijavite se v svoj račun, kliknite ikono “naročnine” in uredite status. Lahko pa nas seveda kontaktirate in vam uredimo mi.